Det här med att uppdatera

...det går ju inte alltid så bra liksom! Som ni märker. Jag kan omöjligt skylla på jobbet. Denna veckan har jag till exempel slutat 14.00 och jag borde haft all tid i världa att skriva inlägg här varje dag. Men NEJ. För någonting är det som gör att jag inte har tid..eller orkar. Som om detta skulle vara jobbigt? Nej, det är underbart att kunna skriva av sig om allt jag gör, just här.
Men när jag kommer hem från jobbet så duschar jag direkt, sedan äter jag maten som jag förhoppningsvis varit så smart att laga till redan dagen innan (händer typ 1 av 5 dagar), så jag bara kan koka upp eller hetta upp lite snabbt. Försöker att inte använda micron så mycket, det går ju lika snabbt att göra i vanlig ugn eller på platta (och dessutom mycket godare).
Sedan hasar jag ner lite i soffan för att titta på teve i ca. 13 minuter, vilket är den magiska siffran för att man inte ska somna. MEN. ibland har det ju hänt...att det är något väldigt skönt med soffan just denna dagen..och teven var mycket bekväm att vila ögonen på just idag.
Mja, och så vaknar jag en timme senare och är yrvaken. Ibland tillochmed TVÅ timmar senare. VÄRDELÖST! Vad ska man göra sen liksom? Jag går som en zombie fram till 20.30 då jag borstar och byter till nattlinne, och däckar i sängen. LIV!? Nej.
Till råga på det har jag försovit mig torsdag OCH fredag med..för att? Jag har sovit för mycket.
Suck.

Nu ska jag göra så ini helskotta mycket sysslor här hemma, och fota allt fint och roligt så jag kan visa er det i nästa inlägg. Detta inlägg blev ju mest en beklagan på mig själv, haha!

Fyra dagar jobb kvar, sen tamejtusan...kommer TOMTEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback