Do stupid things faster



Mja. Sitter här med koppen kaffe som smakar...ingenting? Hatar när förkylningen går över te smaklökarna i näsan..eller flimmerhåren på tungan..fan hur var det nu.. Aja skitsamma. När man inte känner smak längre.
V blev dödssjuk i feber igår. Snorade och hostade, bäddade tillochmed ner sig i täcket i soffan för att han frös så. Då helt plötsligt blev jag blödig och då känner man sig såklart mycket friskare själv. Så jag pysslade om en litte. Men idag är det ett steg tillbaka för mig igen, hostar så inälvorna snart ploppar ut. Svider i både näsa och hals. Men blir det bättre av att man klagar? Nej. Fast nu var det mer fakta från min sida, men vad spelar det för roll?
Jag har hela veckan tänkt plocka undan här hemma, men det har jag bara inte förmått mig att göra. Förmodligen inte idag heller, trots att jag inte kännt av så mycket feber idag. Näe, jag tror jag lägger den lilla energi jag har idag på att söka fakta om margarin och sojalecitin. Så att ni som inte är så insatta kan få lite mer förståelse för sådant här, och intressera er mer av vad fan det är vi stoppar i oss egentligen.

Hmm.. vad hände med pysselbloggen? Den dyker strax upp. Jag är en såkallad periodare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback