Julstämning


Nu börjar mysveckan här hemma :). Går upp 07.10 och sätter på teven och julkalender direkt. Kollar lite på den för att sedan sätta på kaffe och äta lite frukost. Och icke att förglömma! Tända ljus också.




Det luktar gott här! Än så länge. Tror nämligen att jag var lite för tidigt med detta julpysslet. Jag glömde ju googla innan jag startade.. Såatte. Nästa år får det nog bli tidigast en vecka innan jul. Tappade nämligen en i golvet och den höll inte som en vanlig hård apelsin skulle gjort....om man säger så. Drömde att de hade möglat inatt också så jag ska nog slänga ett getöga på dom nu..



Detta fick jag i mejlen i morse! Det var snälla Åsa som tyckte att jag skulle skicka in min pepparkaksby. Sagt och gjort! Nu är det bara å vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback