Matt


Smittbärarna.




Smittbärarna del 2.

Det ser bedrövligt ut här hemma nu. Men det gör inget antar jag. Det är ingen som ska komma hit ändå när smittan härjar i vår lägenhet. Men man blir inte direkt friskare av att glo på all skit som ligger överallt. Det är faktiskt nästan så jag vill plocka ner granen nu, bara för att få lite mer plats. Julstämningen har ju försvunnit rätt fett nu ändå om man säger så. Särskilt om man tittar ut. Är våren på väg eller vad?

Idag är jag en skvätt bättre iaf. Har fortfarande lite feber kvar i kroppen för jag svettas och fryser om vart annat. Men jag är inte riktigt lika matt som jag var igår. Då sov jag säkert fem timmar på dagen, trots att jag sovit hele natta innan. Men natten som var nu var det rätt svårt att somna. Tog en tablett innan jag la mej men den hjälpte inte så mycket. Eller det var kanske det den gjorde. Svettades som en gris iaf. Well well, får se hur det står till imorn. Vore ju skamligt om man blir sjuk till nyår. I vilket fall som helst så blir det LUNGT på nyår. Funderar på att köra, men inte bestämt mig. Vi ska ju vara i byn, men det finns ju alltid andra som behöver åka överallt. Jag ska ta det väldigt försiktigt och inte prata för mycket, så jag spar min röst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback