Sjukling

Jupp, nu igår knackade febern på dörra och jag tog motvilligt emot den. Jag ska sluta gå ut. På juldagen iaf. Båda vi vaknade av ont i halsen och dödsförkylda dagen efter. Jag trodde (som vanligt) att jag kanske klarar mig ifrån den där skiten iår iaf, bara för att jag aldrig får det när dom andra får, utan senare. Sååååå onödigt. Men jag var inte sjuk på julafton iaf, och jag hoppas inte att jag är sjuk på nyår.
Har tagit lite bilder nu vid jul men jag orkar inte plocka fram kameran.. det är knappt jag orkar blogga. Men ni måste väl få veta varför jag inte skriver nåt här nu, och det är alltså för att jag är sjuk, och det är nästan synd om mig.
Nu ska jag slänga på webb-teve och se om jag hittar nåt skoj. Tänk om musikhjälpen hade vart nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback