31 dec 2011


Finn ett fel. Såhär hittade jag karln imorse. Va roligt :)




Lilla Medea. Den enda bilden jag fått av henne när hon ligger still, här har hon fullt fokus på kattfan. Vi är på nyårsfika på Dintestorp, gott! Om en stund skall vi hem och förbereda förrätten tills ikväll, för det har vi fått i upgift! Spännande.



Titta vad man kan göra av en gammal vaxduk! Lånade ett förkläde av svärmor och målade av, och vek och fållade och allt vad det heter. Slarvigt som bara tusan sydde jag också, för jag var så spänd över resultatet! Och brorsan som lärt mig att mäta och sy så noga.. (förlåt fredde).
Eftersom detta tog så himla lite på den stora vaxduken så kan jag sy ungefär fyra sådana till. Men vad ska jag med så många till? Får försöka hitta något annat att sy som är ungefär lika enkelt. Regnkappa? Regnmössa? Påse med dragsko? Hmm. Nu fick jag lite idéer, dags att googla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback