---

Idag har jag hunnit med lite granna iaf. Tycker inte att jag hinner med en go promenix på förmiddagarna så som jag vill dock, det känns som det tar för mycket tid när det är annat jag egentligen "borde" göra. Typ som att virkelivirka. Har fått en söt beställning på typ fyra snoppvärmare, och jag är snart klar med två. Och dessa ska ha initialer på! Vilke var lite pilligt men det blev lite småroligt ändå. Sjukt personligt.
Jo, jag har vart och klippt mej lite grann igen, cuttade ju min egen lugg häromdagen vilket inte blev så himla bra, så det var tur att Sofia i Sandhem hade tid idag :) Men nu fick jag även se hur jädra mörkhårig jag blivit på alla år! Var ju blond innan, och nu är håret alltså...mörkt! Ska visa bild sen.
Sen har jag ringt alla såna här jobbiga samtal. eller jobbiga, tråkiga men nödvändiga. AF ringde jag och pratade med och kom fram till att det är lika bra jag står kvar hos dom, för vi vet inte hur framtiden ser ut. Och sen Ryhov och bokade sån här ögonbottenfotografering som är så nödvändig. Gillar inte när dom ska kolla på ögonen, men det är bra ifall dom hittar nåt konstigt.
Sen ringde jag även till Synoptik i Tidaholm för att se så de inte glömt bort mig! De skulle höra av sig när glasen kommit, men dom hade glömt det. Så dit ska jag imorn förmiddag, så får de slipa till glasen i bågar nummer 2 tror jag bestämt :)

Och kolla här vilken snygg filt jag köpte på Åhléns i lördags! Man kunde nästan gjort en själv men det tar så lååååååååååååååångt tiiiiiid.





Och här är mitt råttfärgade hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback