Ännu en helg

Vaaaaaaaaaaarför går tiden så fort? Jag måste haft jättekul denna helgen. Eftersom tiden bara svischat förbi. Viktor åkte iväg i torsdags och kom hem idag.
Under den tiden har jag hunnit med att jobba, gå på Afterwork, rajjjrajjrararajj, riva ner en ljuslykta hos en, glömma min viktiga påse på Björkhaga, sova och tro att Maria som sov bredvid var Viktor, vakna utan röst, åka på tre Second Hand-butiker i Tidaholm med Maria, åka hem och åka igen fast till Jönköping, se hur Maria har det, lämna henne och åka till Mickan och ge presenter i efterskott, skratta åt Sebastian, åka hem med Micaela och "inrednings-städa" som hon kallar det, färga hennes hår, spraya ramar, hämta min nya bok "Garn, garn, garn", vira in lampfötter, spikat upp en tavla, handlat, slängt in tvätt hos svärföräldrarna, hämtat tvätt hos samma människor, bakat bröd, stekt ägg, hämtat en trött Viktor, och gäspat. Så nu.. är jag lite trött.
Jag kan fortfarande inte förstå hur jag kan göra mig till en sådan upptagen människa när jag vet att jag trivs allra bäst med att inte ha några som helst planer inför helger och dylikt. Suck.
Men jag tror det är för att jag är för trött på vardagarna, så jag är inte särskilt social då (och verkligen inte när jag jobbar kvällsveckan).
Och jag skäms för att jag är så dålig på att uppdatera! Blev så glad när Annie och Älin sa att de tittar in här varje dag och ser om jag skrivit något nytt, och jag som fan inte bloggat på fyra dar nu eller nåt! En spark i röven är vad jag behöver.
Nu ska jag följa Micaela till tåget, sen ska jag vänta på att hon skickar lite bilder som hon tagit här, så att jag kan visa ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback