Boleroia

Två saker på B

När jag var i Labbås i torsdags så hittade jag den. Den som jag letat efter så länge. DEN. Eller nästan.
En bolero! Fattar inte hur svårt det ska vara för alla internetsidor och butiker i städerna att ha just det klädesplagget JAG vill ha? Har letat i två år typ. Och förra året fick jag låna en röd av Kickan, men den verkar hon aldrig vilja sälja till mig. Och nu äntligen hittade jag en svart, i en stad jag aldrig trodde skulle ha något sådant. Men Tidaholm slutar aldrig överraska mig positivt :)
Boleros måste vara det allra snyggaste till klänningar! Till alla mina klänningar iaf.
Så, till det andra. Jag tvingade Viktor ringa läkaren igår, pga hans konstiga utslag på benet. Det är som en ring. Häromdagen var det som ett gulligt hjärta, men dagen därpå hade det växt ytterligare lite till. Nu äre ca 10x20 cm på låret såattteeee...aa. Tur var det att han fick tid iaf. För jag googlade typ "rodnad med ring" eller något sådant, och det första som kom upp var borrelia. Och det var också vad doktorn konstaterade. Så nu blire penicillin! .
..to destroooyy the art of the fästinnnggg

Nu blev det lite personligt, men vad spelar det för roll? Och särskilt 03:13.. miss i nassen.... Gonatt!

Juste, Ni ser säkert skitdåligt på denna panorama-bild. Men tänkte jag skulle försöööka visa lite hur lägenheten ser ut för er som inte sett den, typ Sofia och Nikki och så :) Det ni ser längst till vänster är en jättemega stor spegel, så ni inte tror att det är ett till rum där. Sen kommer en fin öppen spis där i hörnet, där jag har fullt med blockljus för tilfället. På bilden är det tyvärr lite annat bröte ivägen som inte städade upp sig självt. Trappan är upp till vårt mysiga sovrum, som förut var vindsvåning vad vi förstått.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback