CaMpicS

Måste börja med att berätta att jag inte hittar min batteriladdare till kameran! Det är panik! Jag är visserligen lite dålig på att fota ändå (eftersom de finns så möe annat roligt att göra också!), men nu skulle jag verkligen velat ha den så ni får se tydligare på grejerna jag gjort. Men ni får nöja er med gamla hederliga cambilder tills jag hittar skiten!

Såhär blev korgen jag gjorde av t-shirten. Det gick relativt fort men det var ansträngande må jag säga! Så av en t-shirt blir korgen alltså ganska liten, eller mellan kanske. Men jag vill göra större och högre, så jag kan förvara massor i! Nu har Viktor kommit med en hel pöse t-tröjor så jag har maaaassaaa material!





Virkade mormorsrutor som jag sydde ihop över ett lampskelett. Ingen jättebra idé av mig att klippa bort det gamla fula tygen på skärmen, för det kunde hållt ut mormorsrutorna nu. Men men. Den får va lite "slapp" antar jag. Hoppas den lyser fint sen med, med alla hål och allt.. wellwell!




Bra-för-självförtroendet-handduk! Så jag köpte fyra.




Och till sist! sweetnosarna. E håller om lillasyster M, som har på sig koftan jag virkade te na!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback