Glesagon

Nu behöver jag ER hjälp! Blev så fascinerad av den där glasögonreklamen så jag tänkte jag gör likadant, fast på bloggen. Var ju som sagt på synundersökning i underbara Tidaholm idag! Och när jag ändå vart tvungen till att byta glas så byter jag bågar samtidigt. De översta är mina nuvarande, som inte sitter så himla bra. 
Så, vilka bågar ska jag ha?






1. Pilotvariant, med asfräna pärlor på sidan! Men jag tyckte nästan jag såg lite ledsen ut i dessa. De typ tynger ner ögonen på något sätt. Men OMG det är ju pärrrrrlloooorrr.







2. Rätt vanliga med tjockare bågar. Plast. Jag gillar dom som fan men man känner sig mer instängd i dem och att man ser "mindre".



3. Väldigt lika nr.2 fast mörkgrå bågar undertill. Och sen ett G på sidan i krom.





Kommentarer
Sofia säger:

Nr 2 el 3

Lite svårt att säga faktiskt, är ju olika vinklar på bilderna, skulle behöva se i samma vinklar :)

2011-11-02 | 21:33:37
Bloggadress: http://iaminnas.blogspot.com
Izza säger:

Ja precis, men det speglade sig så himla mycket från datorskärmen så det var bara en jag lyckades få till bra. Få be viktor fota mig :)

2011-11-02 | 21:51:51
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/
Annie säger:

Piloterna tycker jag! Svinsnygga ju och inte för extrema heller, vissa piloter blir så jädra stora och det tror jag man tröttnar på. Men dessa är precis lagom i storlek och passar ditt ansikte. Mycket snygga!

Puss

2011-11-03 | 10:03:39
bella säger:

2!

2011-11-03 | 10:25:27
Mia säger:

2!

2011-11-09 | 08:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback