Julgardiner

Måste bara inflika med en liten grej. Kollar på Gekåsbloggen nu efter tips, och hittade lite julgardiner. Nu är frågan, jag som aldrig brytt mig om att byta till julgardiner i hela mitt liv, ska jag göra det nu?
Och jag som inte gillar den moderna vanliga stilen på inredning så, vilka skulle jag kunna ha?
OCH kan man ha julgardiner i vardagsrummet?
Jag tänker att man bara har det i köket. Men i köket har vi redan röda gardiner med vita prickar på. Faktum är att vi har rött tema i köket överhuvudtaget.
Här hittade jag några, men jag vet inte riktigt... Det jag vet är att det måste vara hissgardin. Men fastnade inte direkt för någon. Micaela, hjälp?


Jag fattar ju inte hur man länkar så jag skriver den här bara.
www.gekas.se/blogg/50/latest/



Kommentarer
Micaela säger:

Moha här är jag:)

Klart du kan ha i tvrummet! Meen frågan är vilka.

Gillar du någon av dom på bilden?

jag ska söka lite jag nu. Så får vi prata om detta sedan;)

2011-11-23 | 09:00:51
äliiin säger:

3 o 4an är rätt fina.. :D

men du skulle kunna klara dej utan julgardiner.. :P d är inte så viktigt i mina ögon ;)

2011-11-23 | 14:04:01
Sofia säger:

Om du inte fastnade för någon ska du INTE köpa någon! Det är lätt att sy en egen http://tispsytessie.blogspot.com/2009/01/beskrivning-av-hissgardin.html

(Läser hennes pyssliga blogg ibland)

2011-11-23 | 21:33:20
Bloggadress: http://iaminnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback