Snoppvärmare igen

En te är färdig! Nu är det bara en kvar, sen ska jag skicka dem till Annies två killkompisar. 4 st beställningar på kort tid, sånt blir man glad av! Och det är särskilt passande att dryga ut kassan när det är Ullaredstripp inplanerad på söndag :) Tack till eder! Men som sagt, en kvar. Och det roligaste av allt är att JAG får välja exakt vilka färger den ska ha. Det var skitkul tills jag kom på hur många olika färger jag har att välja på. Så nu har jag beslutsångest. Såklart.






Snart är det jul! Såhär glad blir man när man tänker på det!

Kommentarer
Annie säger:

Hahaa, vad söt du är!! Så himla fin blev den också! Puuss

2011-11-21 | 22:59:27
Issa säger:

Haha visst är jag. Det är min häftiga skitpixliga oupplösta webcam :)Ja den blev nog bra, glömde ju fan bara att skriva Snuttifrutti under! Alla har ju varsitt namn :( Nu ska jag fila på garn till nästa...

2011-11-21 | 23:43:51
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/
Sanna säger:

Haha! Åh precis en sån jag skulle vilja göra åt sambon för att jävlas... (Han förväntar sig strumpor ehehehehe...) har du något tips på vart man kan hitta mönster? :)

2013-04-09 | 20:56:27
Bloggadress: http://madeofsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback