Dimmig lördag

Am I original..yeaaaah..Am I the only one..yeaaaah... Am I sexual..yeeeeaah...
Vilken låt sjunger jag på?:) Den gick på VH1 nu. Bästa kanalen på helgerna! Sitta och tjöta och kolla på gamla goa musikvideor. Saknar lite mer folk bara. Men det blir det nästa helg istället. Då är jag gräsänka över helgen igen, så jag lämnar nog byn några dagar för en dejt med Älin. Om ho släpper in mig?

Hur som haver. Jag kan se igen! Har jag sagt det? Glasögonen är jättesköna och jag verkar se fantastiskt smart ut i dem. OCH! Det är som en helt ny värld har öppnat sig. Så mycket klar text och härliga färger och former det finns överallt :) Låter som jag blir hög när jag tar på mej dem.. Men jag blir alldeles hög på livet när jag äntligen kan se! Och särskilt se folk igen.. Folk som hejat på en på 5-10 meters håll, som jag fått gå fram hela vägen till bara för att få se vem det är, haha. Men nu behövs det inte längre!

Träffade min polare idag också! Hon som jag är på kort med när jag lärt henne filma Viktor med min mobil. Det var skitkul som vanligt. Glädjespridaren.
Vi hann med Skövde idag också btw. Hem & Hobby lär vara den roligaste affären ever! Och Tai Pak den bästa thairestaurangen, utan tvekan. Vägen dit var dock dimmig. Som vanligt, den här veckan har vart helt sjuk! Som att köra i filmjölk för skrrååååeeen!

Nu ska Viktor sova, för han ska upp tidigt och köra imorgon. Och jag funderar på att snöspraya ett fönster! Det är ju snart jul :)

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback