Dörrmatta

Wolli bolli. Gick kanonbra att jobba idag. Jag och Maria kom fram till att det är ett himla bra jobb vi har, miljö och arbetskamrater är jättebra. Tiden går så fort! Särskilt på förmiddagsveckan. Har inga problem att komma upp 04.30 på morgonen, tro det eller ej. Fast torsdagen är något seg.. Men när man väl käkat frulle brukar de gå bra.
Har inte orkat virka eller pärla något i eftermiddag. Men kvällen är inte slut än :)
Lämnade DVDn in på lagning efter jobbet innan, och sen åkte jag och köpte den där dörrmattan jag pratade om igår också..




Borde haft den redan för en vecka sen..och egentligen en vecka i månaden framöver. ..... men jag tror det är bäst den är framme för jämnan :)

Kommentarer
Micaela säger:

HAHAHAHA så jävla bäst!

2011-10-31 | 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback