Ensam hemma

Kom hem från jobbet för ungefär en timme sedan. Har duschat och försökt slappna av lite. Tänkte ge mig på lite virkning, men kände inte att jag orkade. Och jag har bestämt mig för att bli färdig med ett projekt i taget, hatar egentligen att inte avsluta innan jag påbörjar något nytt. Iallafall så skulle man spänna upp alla delar till den rosa koftan mellan fuktiga dukar, och nu tänkte jag dom får ligga över natten och torka. Så ska jag nog kunna få den färdig imorgon! Fast man ska inte säga för mycke...
Ikväll har jag SF. Sambofritt. Det fick jag veta redan imorse, men det är väl egentligen först nu man om möjligt skulle känna sig lite ensam. Fast det är rätt gött, ett dygn då och då kan det vara mysigt att ha lägenheten för sig själv!
Hann ju som sagt med lite innan idag och imorgon ska jag nog försöka plocka undan lite och även kanske damsuga lite. Det är ju ingen som stökar ner åt en när man är själv ^^ Och framför allt... det är ingen som styr över fjärrkontrollen! Äntligen kan jag kolla på mina "tråkiga" dokumentärer :P Ser på en nu..som handlar om siamesiska tvillingar som skall separeras nu efter fyra månader. Så små! Hoppas det går bra. Jag tror inte jag orkar sitta uppe och kolla klart. Ska ta litelitelite bär med lite yoghurt nu, och sen lägga mig. Med TREDUBBLA täcken vill jag lova! Är så frusen av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback