Gosekofta







Gosekoftan är äntligen färdig! Känns som hela bloggen handlat om detta stora projekt. Well, det tog sin tid och jag vart ju tvungen till att berätta i varje inlägg hur långt jag kommit, såattee :) Och märkningen får man icke glömma! Stod i garnaffärn i säkert en kvart och valde mellan alla olika knappar. Svårt att hitta rätt nyans, sen hittade jag dessa fina som var hjärtoformade :) Kanske skulle tagit en närbild på dem..jaja.





Tänkte passa på att visa lite mer från vårt hem. Liten del av vårt kök, och på andra sidan är vår lilla retro-hörna! Alldeles nytapetserad, och jag är sjukt nöjd! Tack Anton Junvik. Halva gamla radion syns också. Det svarta tidningsstället som ni ser har jag hittat på loppis och målat om till svart, från träfärg typ.

Kommentarer
Micaela säger:

Skit snyggt jöööööö!!!

2011-10-31 | 22:49:08
Sofia säger:

Ursöt kofta!

Så duktig du är!

Jag har inte ens lärt mig än men har kommit fram till att jag "tar en sak i taget" och just nu håller vi fortf på att bygga vårt soffbord... (det blir nog aldrig klart)



Just det, måste komma hem till dig snart och se lägenheten live, innan ni kanske flyttar :)

2011-11-01 | 20:37:16
Bloggadress: http://iaminnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback