LR World

Glömde ju berätta att jag var på sminkparty igår! Det var väldigt trevligt, som vanligt. Har varit på några Mary Kay-partyn innan men jag är inte riktigt så förtjust i deras produkter som LRs. Det är väl lite för att Mary Kay inte har så himla jättemycket smink, eller iallafall så har det bara visats upp hudVÅRDS produkter, och det är jag inte lika intresserad av. LR däremot har ju fullproppat med smink och parfym och smycken och allt vad det är. För att inte tala om hela deras stora Aloe Vera sortiment :) Det finns en del grejer till killar också, bland annat ett skitbra rak-set med aloe vera i, som gör att huden lugnar sig efter rakning, ifall man har lite problem med att bli röd och så. Den har Viktor, och även lite parfymer. Den senaste fick bli Bruce Willis :D

Jag kan ju även passa på att berätta att jag varit sjukt duktig idag! Klev upp vid 8.30 och åt lite vaniljyoghurt med bär och en skvätt banan i. Det är tooooo much kolhydrater i bananer egentligen, men jag känner att ja måste ha det på morgonen, så inte blodsockret faller ner till botten eftersom jag brukar vara som mest aktiv på förmiddagen.
Sen ringde jag och bokade synundersökning (igen) i Tidahölm, därefter samlade jag ihop alla 8 (!) papperskassar med tidningar, pappförpackningar och glas och åkte till sortergår'n :) När jag väl hade ångan uppe tog jag affärn på väg tillbaka och köpte bred tejp, skrev ut INGEN REKLAM, TACK! och våra namn, tejpade fast så gott jag kunde, så brevbärarn ser det.  Är så jädra trött på all reklam! Vill bara elda upp allt! Men det går inte, för då blir det rökskador och det har vi inte råd att fixa till.
Sen har jag tvättat två maskiner och fixat mat!
Och det är just DEN jag skall smälla i mig nu :)


Beställde bl.a Rougen, foundation, och pudret. De har för jädra snygga ögonskuggor med :)


https://www.lrworld.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback