Man borde!

Toodles! Nu har jag tatt tag i kameran igen. Som jag borde göra VARJE gång jag gör något, meeen det här fina ordet -borde-, verkar jag vara smått allergisk mot, eftersom det alltid brukar låta såhär; Jag borde städa, jag borde vika tvätten, jag borde handla, jag borde byta sängkläder, jag borde raka benen, dom borde göra slut, han borde duscha, hon borde tänka till.. Känns som de allra flesta meningarna alltid skjuts upp in i det sista :)
Well well, skit i det nu.

Från innan idag:



Viktor visar Mahnahmahna-grodan för lilla E, som är så rädd för den.




Koftan! Ser ut som något..helt annat..och konstigt. Hmm. Men den ska iaf monteras ihop och sen bara lite finslipning kvar. Längtar tills jag kan visa er den!




Lagom till jul :) Tänkte ge mig på några såna hära att hänga i min ej ännu inköpta vita julgran från Rusta!




Gav mig på en lite mer exklusiv modell av snöflinga här. Tog lite längre tid men ganska logisk beskrivning, så jag kan nog lära mig det utantill. Och då går det rätt möe snabbare. Får be om ursäkt för de fula trådarna jag ännu inte har fäst :/

Kommentarer
Micaela säger:

Ååååh så du har börjat göra snöflingor nu:D braavo Issa!!!

2011-10-26 | 03:17:13
iohanna säger:

Jag skulle definitivt inte dö av o äga en sån grön flinga......

2011-10-30 | 17:06:21
Bloggadress: http://gått vilse i cyberspajs
Sanna säger:

Hej,
Jag har en fråga ang den fina rosa koftan (ser att de var ett tag sen du gjorde den men fråga kan man ju alltid göra) håller nämligen på att göra en likadan fast i gul :) och jag har totalt fastnat och tar mig inte vidare! följer efter samma kasper mönster och är nu på Höger framstycke varv 2. Det står "minskningsvarv, minska endast i sidan på framst" för på nästa varv ska man ju göra en udd mindre men aaaa vet inte vad som blir fel för gjorde som vanligt vid minskningsvarv men då blev ju nästa varv två uddar mindre än istället för en udd mindre.. Kommer du ihåg hur du gjorde och har du tid att förklara för en annan virkgalning :))

Tackar på förhand!
Sanna (Blivande mamma i Juli 2014)

2014-03-17 | 11:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback