Tillbaka!!

Nu är jag tillbaka igen, och det är mycket som hänt sen sist. Det har vart både jobbigt och förvirrande.
Nytt jobb med 2-skift, händelser inom familjen, nytt liv med LCHF (kör stenhårt fortf), ändra om i kalendern så man kan klämma in en 45 minuters promenad varje dag. Jaa.. nu lät det inte så mycket bara för det men det har verkligen vart upp och ner och tiden har bara försvunnit.
Men nu är det bra igen! Jobbet går bra och jag trivs som bara den. LCHF månaden har gått skitbra och både jag och viktor tycker det är kul att fixa med mat och baka "bröd" och allt. Blodsockret ligger PRIMA! Helt otroligt. På en dag bara tjoff, så är det en jämn och fin nivå :) Så detta känns väldigt motiverande. Och nu när jag kommit igång med långa hurtiga promenader så har jag börjat tänka på bloggen igen :)
Så nu efter någon månads uppehåll ska jag blogga om mitt superintressanta kreativa färgglada liv igen, haha!

Kameran har legat på vila ett bra tag nu så jag tänkte visa en rolig grej jag såg innan på www.laredoute.se:





Madrass och fårafitta har man ju hört att kvinnor kallas... men stolsöverdrag vetiskrååeen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback