Aerosmith

JAG.....BLIR.......GALEN!
Jag älskar Aerosmith! Jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få se den bredkäftade snyggingen igen. Har sett honom honom två gånger på Sweden Rock, det var nog bestämt '08 och '10. Ojojoj va jag dansade. Jag säger som Nikki; Jag skulle kunna slicka bajs bara jag får stå och glo på en konsert med han. Jag bokstavligt talat dör varje gång jag ser honom. Jag avlider så fort jag hör honom. Jag kremeras när jag tänker på han. Då kan ni tänka er vad jag skulle göra om jag skulle typ få krama honom. Eller säga HEJ! eller...Hiiii beautiful...how you doin'? Lord...önsketänkade joråsåatte.
Fattar ni! HANÄRSÅFRUKTANSVÄRTFÖRBANNATBRA! Eller dom. Bandet. De ska väl också ha cred i guess.

MEN


FATTAR


NI


HUR


BRA


HAN


SJUNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback