Älskade loppis

Idag är det lördag... det betyder... LOPPIS!!!! Och idag ska jag tillochmed till två stycken! minst. Pinglans Second Hand och sen hade tydligen fotoklubben nåt också. Ska en sväng till morfar med som håller på och röjjer i huset, så det blir väl en slags loppis det med.
Och jag är inne i värsta pysselperioden nu med! Ni kommer få se några resultat ikväll hoppas jag på. Förhoppningsvis med hjälp av Evvo ( http://evelinasfoto.devote.se ). Men när hon kom på att jag bodde i Sandhem så visste hon inte om hon orkade det.. Mjo, jag förstår henne.. så mycket liv och stim det är i denna stora stad så är det ett under om man kommer hem utan hufvudvärk! Hm..ska nog få henne på andra tankar. Hursomhelst så innefattar pysslet några LP skivor, lite pärlor, och klarlack.
God damn va kallt det har börjat bli ute förresten. Andades sådär rökaktigt igår kväll vid 8 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback