Äppelkrig

Lite dålig på att uppdatera. Gick upp vid sju imorse för att komma iväg i tid, skulle till Falsketa och Flooobyy av alla ställen, på förmiddagen för att lämna lite CV och sådär. Kändes skönt att få det gjort några timmar innan lunch, sen hann jag med en snabbis på Skapa Kultur OCH Bokia, där jag köpte färgglada papper och kuvert. Det skall tydligen fånga arbetsgivarnas uppmärksamhet, för nu ska jag fanimej ha ett jobb!
Känns lite tråkigt bara när man har talat i telefon och det gick jättebra att komma in med CV, sen när man väl kommer så var det ett kort -"fast då sa jag ju till dig att vi inte behövde någon mer personal som det är nu". Jaha? Så lät det inte i telefon, och även om han sa det DÅ så var det precis som när han såg mig att han ville påminna mig rejält en gång till.

Så jag tog en näve äpplen och kastade på honom medans jag skrek "AAA MEN DUU RÅÅ!!!!"
Hoppas dom ringer :)

Jag bjöd mamma på bakelse idag också förresten. Från Mössebärschhbagarn. Firade henne lite häringa. När hon hade åkt hem så sticka jag klart den här grejen, och sydde sedan ihop den.




Virkade lite blommor på.

Blev inte som jag tänkt mig alls egentligen, men det var faktiskt mest för att göra upp lite garn jag ändå inte hade gjort något av. Vem schöööön har BLÅTT i sitt hem nuföritden liksom? Eller jag tycker det känns ganska 90-tal. Tänkte göra en till och ge bort i present eller nåt.

Har hunnit med och pärla lite också:



*klick-klick*


Kommentarer
Annie säger:

Men titta så fint det blev!!

2011-09-22 | 21:12:45
Isabell säger:

Trodde du skulle kommentera äppelkastningen... Haha! Tack Anniee :) Ja jo men helt okej blev det iaf. Har bara så svårt att passa in den nånstans? Dumma färger :/

2011-09-22 | 22:44:57
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/
Annie säger:

Var det helt seriöst äppelkastning?! Jag trodde det var lite på skämt, haha! Faan vad roligt! Puuuss

2011-09-23 | 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback