Det kliar i fingrarna...

Jag älskar att virka! Virka är det bästa jag vet! Jag skulle kunna dö bara jag får virka i graven! Jag måste virka! Virka är mitt liv!
Näe.. Riktigt såpass är det kanske inte. Men nästan. Virka är fan skitkul!


Bäbismössa med öron, och en liten rosett framför ena örat. Gick snabbt och smidigt, och garnet var alldeles perfekt. Melerat garn mönstrar ju sig självt, och får mig att framstå som proffsig på samma gång.



Mormorsrutor! Det funkar alltid. Först skulle detta bli ett dubbelöverkast..sen ett vanligt överkast..sen en pläd..sen babypläd.. Men nu börjar jag få upp ångan igen när hösten kryper sig på! Så till vintern skall det bli en färdig...pläd! faktiskt.
Garnet Molly är för övrigt kanon att virka och sticka med. 14kr/nystanet..hallå liksom!


Trådlöst nuförtiden. Dock kunde det vara en fördel om det fanns däck. Men så långt har vi inte hunnit! Så de får helt enkelt säsongscampa tills däcken kommit in på lagret igen.
Här använde jag faktiskt lite olika garner jag hade hemma, inte det smartaste med tanke på hur färgerna nästan skär sig lite. Men men, ett billigt test som blev helt okej i slutändan.


Kommentarer
Sofia säger:

LÄR MIG!

2011-09-16 | 10:00:27
Bloggadress: http://den finns men används inte
Isabell säger:

Löser det ;).... *host*youtubehost

2011-09-16 | 22:16:36
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback