Död och hungrig

Fan! Har varit lite chockad nån timme nu. Eller för min del borde det ju inte kännas något alls om man ska tänka på hans nära och kära och alla fans. Men det är nog grejen med att det är så nära, han var ju från Jönköping liksom. Och flygkrasch...sånt man ser på film. Buddy Holly och Richie Valens.. och nu Stefan Liv och ett helt hockeylag? Känns skumt.. Riktigt skumt. Jag gillar inte när man ser folk..eller träffar folk med jämna mellanrum.. eller aa kanske räcker med att man stöter på dem någon gång i bland.. och sedan läsa om att de har dött dagen efter typ. Det är sjukt! Döden är skrämmande.
Jag har nästan inga erfarenheter av döden, om man kan uttrycka sig så. Jag har aldrig gått på begravning för någon i min släkt eller några av mina vänner. Har bara varit på begravning en gång, och det var för några år sedan när Mikes morfar gick bort. Det var jättejobbigt. Jag hoppas att jag aldrig behöver gå på begravning mer, men det är väl önsketänkande..

Nog om döden. Nu sitter jag och funderar på om ja ska äta lite Special K. Ingen bra kvällsmat, tror inte man ska äta kvällsmat av sådan form överhuvudtaget, och i synnerhet inte såhär sent. Egentligen åt vi ju vid sju. Men Hej-jag-heter-isabell-och-jag-blir-hungrig-var-fjärde-timme-oavsett. Det blev väl så, när jag "fick" min mat-och-sovklocka för 8 år sedan. Aja, jag äter åtminstone under regelbundna tider.. Det ska ju vara bra säger dom. Sen har jag väl vant mig vid att äta innan jag lägger mig också, jag är lugn i magen då. Annars kan jag uppleva att jag känner mig orolig. Vet inte om detta har något samband eller om jag bara är special edition.

Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback