Kasper Kofta

Är det måndag idag? Tur man håller reda på dagarna.. Vaknade igår morse en stund efter att Viktor åkt och jobbat. Vid sju nånting. Och jag brukar gå upp vid 8-halv nio, så jag gick upp som vanligt och satte på kaffe och åt lite frukost. Det var nog när jag blev bjuden på 11-kaffe av F, och när jag kom dit som jag förstod att det inte var måndag. För skrååååen det var ju bara söndag! Regnig tråkig grå kall söndag. Helgen gick för sakta för att det skulle kunna finnas kvar en ledig dag :) Jag är ju ledig varje dag men ändå. Nähe jaha såhär är det iaf att jag har börjat virka en kofta! Med garnet Kasper, i vitt och rosa. Inte i brun, som här nedan. Eller "potatis" som det de kallar färgen... Mössan och sockarna har jag virkat till Sofias Elsa, och dom verkar ha blivit uppskattade! Nu ska jag även ge mig på koftan till lilla M. Det tar tiiiid! Men ja ska ge mig DEN på att få den färdig. Det är ju trots allt rätt kul att virka, och när man väl kom in i mönstervirkningen gick det ganska fort.

Titta så übersöta de äääärr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback