LCHF nästan varje dag

Jag och Viktor försöker oss på det här med Low Carb High Fat. Han vill det främst för hans söta lilla kula på magen, och jag gör det främst för mitt blodsocker. Som för övrigt respondar helt fucking unbelievable (<--- norrköpingsdialekt) på denna metoden. Ägg, grädde, kött, fisk, fågel, sallad o maaaassa mer. Allt går skitbra varje dag. Förutom typ.. NU. Vi var visst jättehungriga och min man kommer hem med kebabrulle.
Det smakade skitbra och hälften av rullen sparar jag tills imorn. Så nästa LCHF dag blir väl på...fredag då i guess! Då tar vi nya tag. Och då ska vi ha besök ända från Skåne kom jag på. FUUUAAAACCKK som Thunder brukar säga. Inte för att vi får besök utan för att LCHF skjuts förmodligen tills nästa vecka OCH för att jag måste städa som...tusan tills på fredag.
Whatever. Imorgon blir Han 30 år! Och jag blev 22 för några dagar sen. 8 års skillnad. Det funkar :) I vilket fall som helst, när ens sambo fyller år dagen efter den dagen man är på..typ, så ställs vissa krav på en som medmänniska i boendet. Öööhh...va? Jo exempelvis present. Har jag fixat en sådan? Ja. Frukost på sängen. Har jag fixat bricka? Ja. eh.. ah det var typ det. Men. Tänk så ljuger jag? tänk så har jag inte ordnat med allt detta. Jobbigt det blir för mig isåfall, och kul för eder. Vi lämnar det åt ödet nu tycker jag. Och väntar på en uppdatering imorn bitti för att se om allt lyckades.


Sa jag att hans alarm ringer kl 03.30? Det betyder att min ringer....uuäääähhhhh positiva tankarrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback