Ska bara...

Vaknade sent idag. Kanske pga frukosten jag gick upp och genomförde vid 03.00 i natt...morse?
Han blev glad iallafall. Inte för det var så mycket på brickan, för vem orkar äta vid den tiden? En banan, en present och en kopp kaffe. Sedan gick jag och fixade lite matlåda till honom medans han vaknade till med kaffet i strupen.
Den riktiga presenten kommer i eftermiddag när han kommer hem från jobbet. Hoppas han blir glad då med. SEN är jag färdig med mitt. Nästan. Det är bara att städa, fixa och ordna inför festen och medans jag pratar om det kom jag precis på att jag inte tvättat mina kläder till helgen. Och medans jag sa det kom jag på att det är dop kl 10 på söndag också. Hmpf. Dags att börja jobba lite nu Isabell!






Men... Hittade något annat som var lite roligare än alla måsten. Ska bli en handduk, hittade mönstret i Hus&Hem tror jag. Åhåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback