Barnstädning

Jag börjar detta inlägg med att skriva: Grattis på 23 års dagen Nikki! Jag hoppas den här länken funkar http://nikkilili.blogg.se. Jag firar detta med ett avsnitt av Sjunde Himlen ofc.
Igår hade vi folk här, på min begäran faktiskt. Det är så tjockt i kylskåpet av all potatissallad som blev över sedan i lördags, så jag ringde hit ett gäng som fick komma hit och äta upp en del av det. Dock är det minst lika mycket kvar, så vi får väl bjuda hit nästa gäng ikväll också. Himla smidigt, stekte bara till några korvar och gjorde lite sallad till, vips så blev det värsta gourmetmaten! Eller aa..inte riktigt men typ. De verkade gilla den iaf.

Jag sitter och funderar lite granna på hur jag ska lägga upp städningen imorgon också. Det låter väl som att jag städar hela tiden men, när man är mellan två jobb så ser man allt det där stökiga hela tiden och blir typ aldrig nöjd. Iallafall så är det just för att det kommer barn hit imorgon. Och eftersom vi inte har barn här så himla ofta så har man ju inte direkt planerat sitt hem efter detta. Jag har tänkt och tänkt och tänkt. Och tidigt imorse när jag vaknade kände jag mig lugn och bestämde mig för att gå runt med en flyttlåda och bara slänga ner allt som kan tänkas vara farligt för barn eller av annan anledning olämpligt. Och det som inte får plats i lådan hamnar så högt upp det bara går. Det måste väl vara det smidigaste sättet?

Ååååh sen måste jag baka också kom jag på. Vad är det bästa att baka då.. om man har gluten och laktosintoleranta liksom?

Kommentarer
Nikki säger:

TACK! 10 dagar SKRIK

ja, vi får ses snart igen. fika tycker jag! (:

2011-09-13 | 13:01:53
Bloggadress: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback