Lite inredning

Regnigaste söndagen på länge... Vilket inte gör mig ett skit! Eftersom det betyder desto mer tid för inomhuspyssel :) Tänkte visa lite av vad jag hunnit med de senaste dagarna.



Äntligen stringhylla! Har letat sönder mig efter en sådan, men inte kunnat skaffa mig någon på grund av min snålhet. Eller ja, jag vetnte om jag är beredd att betala en tusing för en sånhär liksom. Blocket betyder ofta långvägars och tradera betyder dyr frakt. Hursomhelst så har jag en på min vägg nu och jag är mer nöjd än någonsin, äntligen kan jag bocka av stringhylla från listan!




Marilyn Monroe. Vas jag gjort i keramik, med ett utbuktande motiv av Monroe (S.k relief). Bredvid står mina hemmagjorda LP-skålar :)




Svenska för nybörjare. Har visat en av dessa gardiner innan, på bild i sovrummet (där jag för övrigt bytt till grön 60-tals kappa) men där var den lite hängande. Här är de äntligen uppe i vardagsrummet! Där de skulle kommit upp för läääänge sedan. Var nervös och tänkte att det kommer se förjävligt ut, men titta så bra det blev! Texten: [ehn knippe blaw-bair] [pendewl-tawhg paw yarnwargs-stashoon] [shurt-boullar] [fewra ee fewra]




Tråkig IKEA-pall.
Målade svart och häftade på överbliven bit av vaxduk. Och surprise... meeed prickar! I love dots. Skulle vilja döpa mitt barn till Dots. Na.. ser ut som en förkortning av dotter. Tänk vilken skam om det hade vart en pojk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback