VÄRLDENS HEMSKASTE MÄNNSKA

Wadaaaaaaaap. Vaknade precis till ur min PMS-koma. Det blev nån liten svacka här på en timme eller så, under tiden jag skulle ge mig på att laga till en lasange. Köttfärsen gick som vanligt enligt planen, men den där öööööööö bechamelsåsen med hela TRE ingredienser i bara muckade fett med gräl. För varmt, för mycket mjöl, för lite mjölk, ...för dålig Anders Petter? Aja, på tredje försöket fick jag till den iallafall, och lasangen blev helt okej. Blir inga bilder idag. De kommer imorgon, är nästan färdig med en grej vet ni! Annat jag hunnit med idag:
11-kaffe hos Emma och Anton, skriva ut CV på fiiint papper, lämna det till köket på folkis, köpa tyg och virkade dukar på second hand, beställa tapeter, dricka kaffe hos Kristin, och hämta massa vadd från gamla kuddar hemma hos mor och far. Kom hem och började laga maten. Ja typ det. Men jag glömde en grej. Den värsta grejen man kan glömma. Det som inte får glömmas....


mammas födelsedag.

JAG ÄR VÄRLDENS HEMSKASTE MÄNNISKA!

Hur kunde jag glömma? Hur kunde vi glömma? Åååh varföööööör.... Men jag ringde henne nyss, men det är enligt mitt tycke helt åt fanders för sent ändå.

Nu ska jag lägga upp en bild på världens bästa mamma därför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback