Sodavatten

Dessa kvällsuppdateringar.. Jag som arbetslös borde väl ha all tid i världen att bara printa ner massa inlägg hele dagarna? Tycker man.. Fattar inte var tiden tar vägen. Gör ju ingenting, ändå har jag så lite tid tycker jag. Eller gör jag verkligen ingenting?
Gick upp vid åtta så jag hann äta frukost med Viktor innan han åkte till Mullsjö. Sen hann jag plocka lite och göra mig iordning. Stickade lite på en ny kudde, kollade posten, kollade teve. Hann virka en ny snoppvärmare också! Ett garn jag köpte på Symässan, som jag inte rört än. Det funkade väldigt bra att virka med. Har dock inte kommit på något namn på den än, så kan inte visa den riiiiiktigt än ;) Kommer imörn. Och då kommer nog också lite bilder på hur långt jag kommit på koftan. Går inte alls lika segt nu, har kommit in i det på riktigt nu och all mönstervirkning bara flyter på. Snart får jag byta färg med, det måste ju vara det roligaste :D. Viktor ringde runt kl.11 och behövde hjälp med några grejer, så jag åkte. Och blev kvar till 17 eller nåt :)
Skrev ut lite intressanta jobb från platsbanken där med, som jag TÄNKTE söka ikväll men jag har inte hunnit skriva om alla personliga brev. Så det får bli imorgon det också.
Har erbjudit mig att följa med Viktor och hjälpa han lite imorgon också, blir nog redan vid 6-tiden, för att vara där några timmar innan de öppnar. Meeeeeen har man mycket att göra så har man! :)
Såatte...jag säger som pappa pensionär -"jag får väl göra ett hål i kalendern..."





Tog med lite sodavatten från Morfars gamla kylskåp. Det gick gick ut -76.

Kommentarer
iohanna säger:

Men vafaaan! Med risk för att låta förjävla sorglig så tänkte jag på JUST DEN sodavattenflaskan idag! såg den där en gång o ville ha den.... din lilla... Men gött att den inte slängdes som jag fasades över i tanken

2011-09-29 | 19:51:54
iohanna säger:

MEN vafaaan! Med risk för att låta förjävla sorglig så tänkte jag på JUST DEN sodavattenflaskan så sent som idag! såg den där en gång och ville ha den... din lilla... men bra att den inte slängdes som jag fasade över i tanken

2011-09-29 | 19:54:29
iohanna säger:

ah nu fick du dubbelt för ja visste inte om första kom fram... men tåls att sägas två gånger!

2011-09-29 | 19:59:00
Isabell säger:

Haha! Damn! Men jag har fått reda på en annan grej också.. Det var tydligen inte Jörgens.. verkar som det var Claes som glömde den där!? För isåfall.... så är det ju du som ärvt den! ;(

2011-09-30 | 11:31:55
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback