Glasdilemmat

TJOFF! ..sa det. Så var helgen över! Att tiden kan gå så fort då? I Fredags hade vi trevligt, åt kyckling och zucchini med god sås. Låter tråkigt men jag lovar att GOTT var det. Några glas mumma till det och allt var perfekt. Kom lite folk sen, alltid lika roligt. Dörren står alltid öppen hos oss vet ni!
Oktoberfest var i lördags, i Skara Stadshotell. Helt okej, med rätt folk blir det mesta bra. Lugn söndag. Början till nackspärr som ännu inte verkar bryta ut. Pysslade med början till en pärltavla. R ville ha på sin Mustang. Ska visa er när den blir klar. Och den rosa lilla koftan går framåt faktiskt! Ska snart byta färg till vitt med, då ser man ännu större skillnad :)
Inga bilder tagna på hela helgen.. Är jag tråkig eller? Ah kanske.. men då får det vara så. Är så trött på festbilder hit och dit, och jag vågar inte slappna av när jag tar med kameran ut så den får bestämt stanna hemma som en duktig liten...kamera.
Sitter och ill-letar efter vinglas nu. Jag hade ju för det första inte glas så det räckte till brewdarna i lördags (äger 3 st) och för det andra så är det inte ens vinglas, det är typ martiniglas. Rätt snygga dock men, hallåååå vad ofta man dricker martini? Näeh, så nu får det vara slut på dumheterna. Jag ska ha riktiga. Och jag har hittat riktiga. På VILLAGE, och dom kostar 79:- st om jag inte minns fel. Och så hejdundrans snygga! Har letat efter bilder på google men hittar inte. Så jag målar helt enkelt en bild så ni kan se exakt hur de ser ut. (Precis jätte exakt)





Det ser ut som frukter såg jag nu, men den är glas alltihop och det är små bubblor i olika storlekar kanske man kan säga. Sååå snygga. Hur ska man ha råd då?.. Får köpa ett glas i månan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback