Fredag!

Färdigjobbat för denna veckan! Fick börja med en go vecka, 14-22. Det har gått bra, jag trivs riktigt bra. Och igår satt vi några fler ihop och pratade om allt mellan himmel och jord, och skrattade emellanåt. Men jag var hela tiden noga med att inte sänka mitt jobbtempo som jag lyckats jobba upp :P
SÅ! Today. Har vi mycket att göra. Vi ska (Jag ska):

- Bygga klart presenten till A
- Fredagsstäda lägenheten
- Åka till Mullsjö och hämta tapetrulle
- Handla...
- Virka
- Kissa
- Dricka kaffe
- Laga nån enkel lunch
- Köpa fotkräm och proppar på Apoteket

Ah, det var väl det. Och juste. IKVÄLL är det flyttgröt som gäller. Nåt norskt uttryck som vi har bestämt innebär att man går till det nya stället och äter och dricker gott. Mja. Det kan nog bli en utomordentligt trevlig kväll. Ska visa lite söta saker jag fått från morfars hus sen när jag orkar scanna in med förresten.
Det börjar bli lite sådär för mycket tråkig text igen. Och jag försööööker skriva roligt men jag får ju dåligt med feedback så hur ska jag kunna veta om det är bra eller dåligt? :'(


Kommentarer
Annie säger:

Jag ser gärna lite bilder på allt roligt du gör! :)

2011-09-30 | 13:09:15
Annie säger:

Uuuuppdateraaaa!!! Har fått Isabell abstinens sen igår!

2011-10-02 | 13:09:58
Micaela säger:

Skit i om det är tråkigt eller inte! det är ju fööfan din blogg;)

Meen bilder är kul! och jag är fööör intresserad av allt du får hem;P

2011-10-04 | 01:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback