VH1 Classics

Shululu. Sitter nere på AutoCare nu. Lånar datorn till att.....blogga! Och läsa andras bloggar.. bland annat kissies. Kul. Näe. Eller ja.. äh jag vet inte. Bra tidsfördriv. Skönt med fredag, hem och laga lite käk, sen blire fullt ös framför VH1 - We Are The 80's. Hehe den kanalen är nog bäst av alla.
Igår när jag gjort lite käk så var det så mycket grejer på köksbordet så vi satte oss i vardagsrummet. Brukar annars vara rätt hårda med att sitta och titta på varandra medans man äter och inte dumburken. Meeeeen igår tog vi ledigt från lite måsten. Men då skulle vi bläddra bland alla kanaler, och han ska ju bara se discovery, action och typ Miss Marple. Medans jag vill kolla på dokumentärer, Robinson och CSI. Tillslut rycker jag åt mig fjärren och sätter på Aktuellt, och börjar äta. Nehe det passade inte det heller, men då gjorde han något riktigt bra. Han satte på VH1. Bäst. Bara massa musikvideos från 70 och 80-talet. Undrar om det inte var längre bak tillochmed?
Tuggade nämligen i bra takt till ABBA - Lay all your love on me.....

Kommentarer
Nikki säger:

jaaa, jag såg din också. SÅ SNYGGT!



jag såg oxå att du gör otroligt fina mormorsfiltar. hur mycket måste jag betala för att du ska hinna göra en åt mej? ;)

2011-09-24 | 20:16:56
Bloggadress: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback