Allt

Vi har kollat på hus. Mer än så tillochmed. Viktors allra minsta brorsdotter kräktes igår, lät som flera liter. Konstigt hur mycket det får plats i en ettårig. Kalas igår. Hälsade på mamma och pappa <3. Pratat mycket. Har ont i magen. Mina svärföräldrar har och har haft feber. Har köpt nya däck. Har vart hos tandläkarn 3 ggr på en månad. Fattig? Kanske,kanske inte. Tredje gången blir på onsdag. Någon som vill följa med, på eftermiddagen? Hoppas inte det blir lika smärtsamt som sist. Konstigt man ska hinna bli tjugotvå för att fälla en tår första gången hos tandis. Sista gången jag tog bort tandsten med ultraljud och skrapa.
Får reda på lite större saker i veckan. Svårt att tänka på varken det ena eller det andra. Ändå tänker man på dem jämt, haha!?

Vilka är ni som läser min blogg? Kommentera!


Kommentarer
Sofia säger:

Jag är här, kikar alltid in en snabbis för en update de ggr jag får datorn ifred :)

Gissa vem som är barnvakt ikväll åt Elsa? Steffie :)

Mam och Pap orkar inte kör hem ifrån Malmö, (de har ju varit i Brazil) så jag och Coffe får ta oss en sväng ner och hämta plus att Kim jobbar. Spännande att se hur det här ska gå, ring och peppa henne ikväll :) hihi. Kram till dig, tänker på dig och familjen emellanåt.

2012-04-22 | 13:42:18
Bloggadress: http://iaminnas.blogspot.com
Isabell säger:

Ja du är en flitig läsare och kommenterare sofia, alltid lika kul. Ja men hon blir väl utmärkt som barnvakt. Det går ju kanonbra.

Söt du är som tänker på oss!

2012-04-22 | 13:53:50
Frajd säger:

Jag är ständigt på vakt!!!

M mår bra idag och E är trotsig!! HÄRLIGT... Kram

2012-04-22 | 21:07:41
Elin säger:

Jag följer din blogg!

2012-04-22 | 22:52:57
Anonym säger:

Ja försöker hinna med o läsa! Vill du ha sällskap till tandläkarn? Jag slutar 4. Messa isf. Kraam

2012-04-24 | 13:15:36
Iohanna säger:

/iohanna på förra

2012-04-24 | 13:16:35
Äliin säger:

Jag läser ju såklart baby!! :D <3 tycka om!

2012-04-24 | 22:38:28
Adam säger:

Klart man läser bloggen! "Man vill ju hänga med - så att..."

2012-04-26 | 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback