Flisa i foten

Igår fick jag en sticka i foten. Troligen på förmiddagen för det stack till jävlar i foten när jag klev på ryamattan. Allt är ryamattans fel. Jag som tyckte så mycket om den. Ska jag behöva dammsuga den nu? Vem är det som dratt in flisorna? JAG? Kanske. Hade jag kunnat ladda upp bilder på iPaden så hade ni fått se foten. Det synd typ ingenting och känns egentligen inte vrålmycket heller, haha! Men det är ju så, att mina fötter får bara inte ha något fel på sej. Det räcker med att jag förlorar mer och mer känsel i dem för varje år, och det är väl det som är det farliga, att blir det sår och grejer så kanske inte jag känner det det första. Sen när man väl ska få det att läka tar det hur lång tid som helst för en diabetiker.. Men men. Tur det bara är på fötterna/underbenen, resten av kroppen är bra på att läka :)
Men tillbaka till flisan, kan den vandra ut av sej själv eller? Ska jag låta bli att gå på den så mycket som möjligt så jag inte "trycker in den" igen? Heeeeeeeeeeelp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback