Gigantisk mormorsruta


Håller på att göra en "gigantisk" mormorsruta av alla mina garnslattar. Vet inte om man ska kalla den gigantisk för så himla stor behöver den ju inte bli. Den ska nämligen bli ett kuddfodral när den är färdig. Tror jag gör bara framsidan på en kudde, så hinner det nog bli tillräckligt mycket garn över till minst två fodral inom kort. Det är alla möjliga olika garner och färger, så vet inte om den blir jätte bra, men skitsamma tänker jag. Bättre än att slänga skiten iallafall. Kan ju alltid ge bort den om den blir ful höhö.



Här tog jag kort bara för att visa hur duktig jag varit. Alltså...jag har plockat bort julstjärnan ^^. Och satt dit den häringa fina lampan. Bättre sent än aldrig känner jag. Vart tvungen till å hitta andra ljuskällor INNAN jag kunde plocka bort de mysiga ljusstakarna och det ni vet. Så det är ordnat nu iaf, det känns rätt gött. Intressant eller?

Snart ska jag äta mat. Stekt kyckling med champisar, grädde, bacon, jordnötter, och blomkålsmos och broccoli. Vrååååålgott är vad det är! Tog det ur frysen alltså, inte en chans att jag är så seriös med att göra lunch innan eftermiddagsjobb. Sen blir det jobb då alltså. På ett nytt ställe, men samma fabrik. Lite nervöst. Vet bara att jag ska vara där denna veckan :/
Well, sånt är livet. Nu ska vi försöka blicka framåt. Jag gick till affärn och tillbaka idag, det blev 25 min, bara det lilla gör att jag känner mej lite nöjd och lite glad. Ska försöka se te å göra samma sak imorgon.



Avslutar med lite hårdrock. Sweden Rock 2026?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback