Manic Monday

Äntligen måndag igen!.......Nä, ja vet. Inte jättekul. Fast jag har ingen sådan ångest längre, jag är bara glad att få jobba. Nu är jag ju fortfarande (nästan) på samma arbetsplats, så jag vet ju ungefär vilka jag ska möta och vilka uppgifter och sådant jag har. Däremot blir det ju annrolunda om jag får byta helt och hållet. Vet bara att jag har jobb denna veckan ut faktiskt. Så hoppas hoppas!!!!!

Jag har sticka och virkat som bara den i helgen! Är färdig med en mössa i ett garn, och två handledsvärmare i ett annat garn. Så de måste kompletteras med halsdukar o mössa innan jag lägger ut dem! Nu kom min svägerska (kallas de så?) Emma, så nu ska vi dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback