Mask och Mens

Det ska mitt hårdrocksband heta när jag blir stor.
Nä, jag skojar bara. Men jag ska däremot lägga på en ansiktsmask när jag kommer hem efter jobbet ikväll tänkte jag. Köpte den på en svindyr boutiqe en gång. NAAAAAT! Den var väl lika billig som all annan sån skit, och köpt på ÖVERSKOTTSBOLAGET som vi sa på den gamla goda tiden. Nu heter det minsann Ö&B. Överskott och Bolag? kanske. Vad roligt det hade varit och ta för och efterbild då, kommer inte bli en endaste skillnad kan jag lova :) Så varför gör jag det? Jag vet inte, det är gött att ha i nyllet. Nästa gång ska jag göra min egen. Det är bättre.




Tänkte bara visa min nya lampskärm i fönstret. Inte så intressant för vissa av er kanske, men kolla det fräna skenet under! Eller skuggan kanske man ska säga. OCH ska också tillägga att lampan är GRÖN. Snygg pinjegrön eller vad man ska kalla det. Den gröna som jag gillar. Så hur jag än gjorde med både släckt och tänd lampa så blev fotot väldigt orättvist.




Nyhetsmorgon Efter tio nu på möra så har dom pratat om PMS. Kalle Schulman var där och tjötade lite om sin käring som satt bredvid och mest såg sur ut. Men det säger ju sej själft, hehe. Men jag kollade inte hela tiden eftersom jag vart tvungen till å gå ut en sväng för jag märkt att jag blir KLAD FLIKKKA av det. Men det jag såg var väldigt intressant, kanske för jag känner igen mig som tusan i det dom sa. Väldigt bra att de hade en man som pratade om det, och berättade utifrån sin synvinkel. Eller ja, hans upplevelser av att leva med en kvinna med svåra PMS besvär, och hur mycket dom (vi?) kan såra utan att kunna hålla det inom oss. Och att det är omöjligt att hålla käften vissa gånger och definitivt omöjligt att be om ursäkt, det kan dröja flera dagar osv. Hanses käring sa även att man är fullt medveten om vad man säger och gör (om man inte har riktigt sjukt grav PMS, för då kan man hamna i någon form av psykos, vilket då klassas som psykiska besvär som egentligen finns där 24/7) men att man inte kan stoppa det. Mycket intressant! Mer sådant! Det pratas alldeles för lite om såntdär tycker jag.


Kommentarer
iohanna säger:

Oh skuggan va redigt nice ju, och resten blev redigt bra med! Gott

2012-02-19 | 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback