Ölsremma


-Tandvärk med feberkänslor-
I tre dagar har min visdomstand plågat sönder mej! Men efter ett mycket trevligt dygn utanför Ulricehamn är allt bra igen, och inga alvedon behövs längre :)


Skogspromenad i Ölsremma
.



Frukost på silfverfat var tydligen standard där ute.



En sväng till Gällstad hanns med, och deras ljuvliga pastasallad.



Älin lagade fruktanslöst god kvällsmat. Tortilla med paprika och skinkröra och sallad.



Nysta om. Bäst att vara två då.

Haha! Kollade igenom inlägget nu, och tänkte bara tillägga att jag haft en HIGH CARB helg, banne mej. Börjar nya livet imorgon igen, kanske. Har fått lite ont i magen av alla dessa kolisar kan jag säga, så det finns egentligen ingen anledning för mig att trycka i mej dom. Fast så har jag kört hela tiden egentligen, att unna mej sådant på helgerna. Bara det att denna helgen blev lite väl extrem :)

Kommentarer
Äliin säger:

<3 mysepyse sötnöt :D

2012-02-19 | 23:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback