Sha sha bitchezzzz

UÄÄÄHHHH va jag avskyr hans röst. Vad heter han? på Vakna med the voice? Daniel? Paris? Vafan heter han! Ah suck. han är ju där en gång i veckan tror jag. Och dom gångerna jag glor på det lyckas jag ALLTID pricka in den dagen han är där och är jobbig...med sina sliskiga S.. Happ så var det med det.

Vill ni veta hur det ser ut här hemma? Näe. Det är lite granna stökigt om man säger så. Men det roligaste av allt är, att köket behöver man bara fixa på tio min. Det är här inne i teverummet som man ser allt. Alltså när det står för mycket grejer på bordet och ligger maaasssaa kläder i fotöljen. Men Frajd sa något om att man skulle sätta klockan på en kvart(ing?) och bara köra ett sånt redig rejs. Typ ta så mycket olika grejer i rummet som möjligt. Det blir nog sjukt stor skillnad på bara den lilla stunden.
Men sen äre en annan grej med, jag ska förhoppningsvis ha besök av två väninnor och deras barn imorgon. Hoppas verkligen de har möjlighet att komma! Finbesök från staaan är inte varje dag liksom. Ungarna är väl 10 mån, 14 mån och 2,5/3 år.
Så mitt första mål är att rensa rent på fisk-nivån, och sedan får jag även kolla över mittemellan-nivån. Det allra sista får bli att tänka igenom fågel-nivån och ifall det finns möjlighet för fågeln att råka flyga ner till fisk nivån i ett kras. Vissa är nämligen bra på att klättra, har jag hört. Och sett.

Och nu medans jag sitter här och skriver detta blir jag bara så himla nöjd. Och glad. För i ärlighetens namn skulle det faktiskt inte göra särskilt mycket om saker råkade gå sönder, för det brukar alltid gå att fixa. Jag har ju målat och och slipat och köpt nytt på second hand ändå. Det som inte går lika lätt att fixa är om en lite krabat skadar sej, då blir jag väldigt ledsen. Men som jag skrev en gång för några månader sedan så har det aldrig vart några problem med barn här, och har de lyckats skada sej så har det vart på ett helt vanligt köksbord. Men det gick över efter två minuter.
Pärlorna...isabell..pärlorna! För sjutton det kan de små liven käka upp på två sekunder ju. AAAAAAHHHH varför gör jag aldrig klart Rogers pärlplatta!

Nu ska jag steka massa flötig mat och dricka en till köpp kaffi. Sen blire lunch och sen...... en gissning får ni.





WRRRAAAAAAAHHHRRRR!!! Den här lille sketongen hoppas jag få träffa i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback