Snark

Gött.. Nu sitter jag och har ätit frühstück och kollar lite på teve som vanligt. Brydde mej inte om att sätta på kaffet för jag tänkte att det blir ett ypperligt tillfälle att snylta 11-kaffe hos mor och far. Och sen är det en viss snubbe här hemma som visst inte var lika morgonpigg som mej idag.. Så jag sket liksom i att sätta på bara till mej själv. Tilläggas bör också att det HÖRS att han inte är morgonpigg just idag..väldigt tydligt..helskotta vad han snarkar :)

Idag står Second Hand på schemat! Förmodligen bara en av alla....två? I Mullsjö. Ne tre finns det nog förresten, men de har ju öppet så konstiga tider. Jag tänkte jag ska gå och göra mej mindre ful lite snabbt, efter jag skrivit klart det här, och sedan plocka upp kusin Johanna så vi kan shippshoppa tillsammans.
Och för en gångs skull har jag skrivit en liten shoppinglista. Eller vad jag ska titta på iaf. Och där står bland annat en barnstol med, eller en sån som dom sitter i när dom äter. Ska göra allt för att underlätta för mina mamma-väninnor när dom tar sig tid att besöka mej ;)
Får se om man hittar nåt bara... Vad är det mer man borde ha? Har lite halvsletna leksaker..gossedjur..och de där huset man kan måla på och leka i.. hehe. Ett skötbord känns lite overkill iaf.

Hör av er, ni me ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback