Söndag igen

Ouuuuääähhh....vaaaaarför går helgerna så fort? Vardagarna går visserligen också satans fort.. man hinner ju inte med längre för tusan!
Vi gick ut igår. OMG vad längesen jag gjorde det. Eller gick ut och tjötade och drack ett glas, men såååå trevligt var det. Meningen var att dom på jobbet skulle ut men jag skulle ha det lite "öppet" för jag kände inte för det som vanligt. Sen var det visst någon som sa till mej på skarpen att jag måste ut och träffa folk för annars blir jag dum i huvudet, så då blev det duschen och smink sen var jag på't! MEN då var det ingen som skulle ut längre!?!!!?!?!?? Rröööv... när man hade fixat med skjuts och allt.. Fast sen kom Adam och Tony så det var trevligt :) TACK! Detta var kanske inte så intressant att läsa. Har ju egentligen inget roligt att skriva om, då blir det såna här inlägg ibland.
Nä nu ska jag sätta upp mina nya lampskärmar så ni kan få sen dem! DET blir bra.
Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback