Återvinning för the win


Sandhem kan vara fint! Det är fint, men mest på sommarhalvåret. Satan vilken idyll det är här då. Jag längtar nästan ihjäl mig.
Det skulle kunna vara ett bra mål att spara till, utemöbler. Det skaffade vi aldrig förra året för " det blir snart kallt" som han sa. Så var det typ varmt i ytterligare tre månader..suck.
Men iår ska jag nog hålla mycket utkik på Blocket. Och juste, där borde jag nästan kolla redan nu, för vi behöver ett tevebord! Blev så förbannad på vårat för det var obehandlat och blev massa glasmärken och skit. Och gingligt som tusan var det. Och för litet. Så nu har jag tänkt om.
Jag läste i en inredningstidning (n00b) att nån hade gjort om nån slags kabelvinda fast STOR i trä. Typ en sån gigantisk "trådrulle" som jag kallar det som står på laggårdar. Jag vet nog inte vad dom används till.
Iallafall var det nån flane som hade en sån fast i normal tevebords-storlek och målat den vit och satt hjul på den! Smart va! Jaa! Och HJUL kan vara fruktansvärt passande här, om man vill fuska och äta vid teven nån kväll. Eller morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback