Baka kaka


Såhär ser en liten del utav köket ut, när jag bakar eller lagar mat :) Oftast iaf! För jag är aldrig så smart så jag skriver ut recepten. Utan jag slår alltid upp på google, och hoppas att det inte tar mer än 1 timme att göra. Det är nämligen min lilla skitdators batteritid! Och sladden är ENORMT jobbig att flytta, typ!



Och detta bakade jag idag! Asbra med långpanne bak. Tosca kladd-kaka. LIVSFARLIGT god! Den får nog "kaggefamiljen" och de andra smaka på i helgen. YES!




Nu åker jag till jobbet!
Hej

Kommentarer
"kaggefamiljen" säger:

Ni är mer än välkomna hit med den kakan.... Kram

2012-01-18 | 14:12:13
Evelina säger:

Jag kommer på direkten!

2012-01-24 | 13:45:33
Bloggadress: http://evelinasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback