Eddie Medooooozaaaa




Den skitgamle och riktigt sletne fakiren, som för övrigt fortfarande kunde sina grejer.





Ville bredvid kungen.



Efter ungefär två timmar som jag stått bredvid denna människan i publiken (och dunkat in i honom ett antal gånger) så hade jag äntligen nästan kommit på varifrån jag känner igen honom.
"Faaan nu tror jag att jag har kommit på det! Jag känner igen dig väldigt mycket, visst var det du som var med i (jag gestikulerar med händerna som att jag kör bil, för vid det tillfället kom jag inte på att det hette Sveriges värsta bilförare) !!???"
Varpå han svarar:
"AA precis, Arga Snickarn!"
Ah..juste. Rå-diss?


Kommentarer
Bryshan säger:

Han på översta bilden till vänster är fan en dubbelgångare på Skrotnisse ju!

2012-01-17 | 10:49:51
Isabell säger:

Haha ja, och fakiren på bilden under skulle kunna va en ännu äldre Bertil Enstöring!

2012-01-17 | 11:20:37
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback