Kallt


När vi var och storhandlade igår på Coop Extra i Falköping så hittade vi detta. Jag som normalt hatar att storhandla, och särskilt en fredag eftermiddag/kväll, blev aaaasglad när jag såg detta! Äntligen kan man vara lat och inte alltid behöva baka bröd nu, utan köpa sånt här. Och det var faktiskt rätt gott med! Du kan rosta och greja med :) Jippiiii



Idag blir det snygga, men VARMA kläder. Det är kallt både ute och inne, så sitter med halsduken redan nu.


Nähe, nu ska jag borsta tänderna och sen blir det en svängom på loppis, och jag ska försöka hinna med två stycken i olika städer!

Kommentarer
Evelina säger:

"dagens outift" ! det tar sig izza! har värsta ideén!

2012-01-21 | 22:14:52
Bloggadress: http://evelinasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback