På väg hem

Nu sitter vi på SJ snabbtåg hem ifrån Stockholm. Vilken helg det har varit! Finns inte ett negativt ord. Hade nog inte så höga förväntningar på Eddie Meduza igår, kändes som det inte skulle gå hem i Stockholm. Men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fel jag hade! Så jävla bra det var! Det blev en kanonkväll. Hoppas verkligen dem kommer till Tidaholm i sommar, i samband med utställningen på museet där.
Där borde man iallafall kunna visa röven och få lite respons. (Stockholmarna visste nog inte riktigt hur de skulle hantera Viktors "provocerande" påhitt, så de bara var tysta och tittade.)

Vi har fördrivit de senaste två timmarna med att titta på Svinalängorna. Rekommenderas! Den var bra, men tragisk. Fick ont i magen flera gånger, bara för att det ser ut så i typ jätte många hem. Eller fler än man tror iaf. Se den!

Imorgon eller ikväll ska jag se om jag kan slänga upp lite bilder från helgen. Nu har jag inte lagt över dem än.

En grej till, jag har köpt ett par jeans! Det var typ två år sedan jag bar ett par sådana senast. Kan iofs inte lova att jag använder dem. Nu vet ni det med.

Kommentarer
Sofia säger:

De måste jag få se på!!!!!

2012-01-17 | 19:49:55
Bloggadress: http://iaminnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback