Sådärja

Nu var det en vecka sedan jag bloggade sist eller? Förutom min snälla deZzigner Evelina Hedlund som gästbloggade. Det gick visst inte så bra som jag ville... att uppdatera ett par ggr om dagen. Men nu kör vi igen! Jag skyller på att det har varit en rörig vecka. Och som vanligt helt orkeslös.
Och nu när jag tänker på allt jag tänkt på och gjort hela veckan så blir jag alldeles trött. För jag är en så hejdundrans upptagen och populär människa så jag har bara haft föööör mycket att göra. Eeh... eller inte? Ja kommer knappt ihåg nu. Äh det här blir inget bra inlägg. Jag är matt och sur.. Så nu avslutar jag och får helt enkelt förbereda för morgondagen. Så att vi sedan kan åka och äta kvällsmat på Dintestorp. Och inte vilken kvällsmat som helst utan PIZZAAAAAAAAAAAA men jag skall inte ha någon för jag har en halv kycklingrölle i kylen som jag tar med. Här går INGEN mat till spillo! OCH jag sparade därmed hela 65 kronor. Fruktansvärt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback